SOS Mi hija es sorda

image

Fa poc va caure a les meves mans el llibre “SOS Mi hija es sorda” (gràcies Jordi!).

És un llibre escrit per la Loles Sancho Martí, mare de l’Aitana, una nena de 5 anys amb hipoacúsia bilateral profunda, és a dir, que està sorda com una tàpia igual que el Pep. I que també és usuària d’implants coclears.

Us podeu fer a la idea de com m’he sentit de reflectida en aquest llibre. El vaig començar a llegir i notava com si em pogués anticipar a les pàgines. Va ser una sensació molt curiosa.

Tot i que, dins de les mateixes circumstàncies (en aquest cas la vivència de la sordesa d’un fill) cada experiència és un món, cada família ho viu com vol o pot. Però la base, l’arrel, les pors, en el fons es comparteixen.

Us convido a tots a llegir el llibre de la Loles, sobretot als que teniu familiars o amics que estiguin passant per una situació similar. Us ajudarà (igual que intento fer jo amb el bloc) a acostar-vos al seu dia a dia, a entendre’ls i així acompanyar-los d’una manera més segura.

La lectura del llibre m’ha fet remoure sentiments… m’ha fet tornar a les proves inicials, a les angoixes, als dubtes,… Per un moment he tornat a sentir por, a notar com s’enfonsava tot… Però després miro a on estem ara, i, tot i que tenim encara molt camí per recórrer, penso: “no n’hi havia per tant!”. Però això ho dic ara, quan els moments foscos es van allunyant.

Doncs com us dic, us animo a llegir el llibre de la Loles. Aquí us deixo un enllaç a la seva pàgina web on us el presenta.

Loles, gracias por abrirnos las puertas de vuestra experiencia. Creo que dentro de todo el proceso del descubrimiento, diagnóstico y tratamiento del déficit auditivo de un hijo, lo peor (o en mi caso lo fue) es la soledad inicial, el desamparo, el no saber a dónde ir ni con quien hablar. Y creo que tu libro y tu web, pueden llenar ese vacío. ¡Ojalá te hubiera leído hace un año! 
¡Felicidades por el libro, pero sobre todo por Aitana!

Hace poco cayó en mis manos el libro “SOS Mi hija es sorda” (¡Gracias Jordi!).

Es un libro escrito por Loles Sancho Martí, madre de Aitana, una niña de 5 años con hipoacusia bilateral profunda, en otras palabras, está sorda como una tapia igual que Pep. Y como él, también es usuaria de implantes cocleares.

Os podéis imaginar cómo me he sentido de reflejada en éste libro. Cuando lo empecé a leer, notaba como si me pudiera anticipar a las páginas. Fue una sensación muy curiosa.

Aunque, dentro de las mismas circunstancias (en éste caso la vivencia de la sordera de un hijo) cada experiencia es un mundo, cada familia lo vive como quiere o como puede. Pero la base, la raíz, los miedos, en el fondo se comparten.

Os invito a todos a leer el libro de Loles, sobre todo a los que tenéis familiares o amigos que estén pasando por una situación similar. Os ayudará (igual que intento hacer yo con el blog) a acercaros a su día a día, a entenderlos y así acompañarlos de una manera más segura.

La lectura del libro me ha removido sentimientos… me ha hecho retroceder en el tiempo a las pruebas iniciales, a la desesperación, a las dudas… Por un momento he vuelto a sentir miedo, a notar como se hundía todo… Pero después miro donde estamos ahora, y, aunque sé que nos queda mucho camino por recorrer, pienso “¡no había para tanto!”. Pero eso lo digo ahora, cuando los momentos duros se van alejando.

Pues como os digo, os animo a leer el libro de Loles. Aquí os dejo el enlace a su página web donde os lo presenta.

Loles, gracias por abrirnos las puertas de vuestra experiencia. Creo que dentro de todo el proceso del descubrimiento, diagnóstico y tratamiento del déficit auditivo de un hijo, lo peor (o en mi caso lo fue) es la soledad inicial, el desamparo, el no saber a dónde ir ni con quien hablar. Y creo que tu libro y tu web, pueden llenar ese vacío. ¡Ojalá te hubiera leído hace un año! 
¡Felicidades por el libro, pero sobre todo por Aitana!

Anuncis

2 pensaments sobre “SOS Mi hija es sorda

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s