ANECDOTARI – ANECDOTARIO

anec

En aquest espai vull compartir amb vosaltres algunes de les anècdotes que ens han anat passant, i que ens passen amb el Pep.
Totes elles relacionades amb el tema de la sordesa (si hi ha alguna de molt bona que no té a veure potser se m’escapa… 😉 ).

  • VISITA AL RAINHOME, MUSEU DEL TREN D’IGUALADA: Abans d’entrar a veure els trens ens van fer una mica d’explicació davant una maqueta d’una locomotora. L’explicació va ser una mica llargueta pel Pep (tenia 2 anys) i estava per allà despistat. Fins que el guia va dir “Aquesta maqueta que tenim aquí darrera està feta amb xocolata”, el Pep es va girar de cop i diu “Xocolata!”, tothom va riure i el guia va dir “Quina oïda que tens!”.
    Si ell sapigués!!! 

 

  • UNA DONA ENS ACUSA DE MASSA MODERNS: Al poc d’implantar al Pep estàvem comprant a una botiga, i una dona gran, se’l queda mirant i ens diu :” Cal posar-li el trasto de la música tant d’hora?”.

 

  • COMPANY DE COLE: En una de les primeres reunions que vam tenir a P3 amb la mestra del Pep, ens va dir que una nena li havia dit als seus pares que volia uns aparells com els del Pep que feien llums.

 

  • SORD SELECTIU: Quan l’estàs cridant mil vegades i no et fa cas i li dius “Pep, que no em sents?” i et contesta “No.”

 

  • MIKE EL CABALLERO…: La cançó d’aquests dibuixos diu “¡Caballero con esmero!”. El Pep sempre em diu “Posa’m el caballero punyetero”.

 


anec

En este espacio quiero compartir con vosotros algunas de las anécdotas que nos han pasado, y que nos pasan con Pep.
Todas ellas relacionadas con la sordera (si hay alguna que es muy buena y no tiene nada que ver quizás se me escapa…;) ).

 

  • VISITA AL RAINHOME, MUSEO DEL TREN DE IGUALADA: Antes de entrar a ver los trenes, nos hicieron un poco de explicación delante de la maqueta de una locomotora. La explicación fue un poco larga para Pep (tenía 2 años) y estaba por allí despistado. Hasta que el guía dijo “Esta maqueta está hecha con chocolate”, Pep se giró i dijo “¡Chocolate!”, todos rieron y el guía dijo “Que oído que tienes!”
    Si él supiera!! 

 

  • UNA MUJER NOS ACUSA DE DEMASIADO MODERNOS: Al poco de implantar a Pep, estábamos comprando en una tienda, y una mujer mayor se lo queda mirando y nos dice:”Hace falta ponerle el trasto de la música tan pronto?”

 

  • COMPAÑERO DE COLE: En una de las primeras reuniones que tuvimos en P3 con la maestra de Pep, nos dijo que una niña había dicho a sus padres que quería un aparato como los de Pep que hacían luces.

 

  • SORDO SELECTIVO: Cuando lo estás llamando mil veces y no te hace caso, y le dices “¿Pep, que no me oyes?”, y te contesta: “No.”.
  • MIKE EL CABALLERO…: La canción de estos dibujos dice “¡Caballero con esmero!”. Pep siempre me dice: “Ponme el caballero puñetero”.
Anuncis